komp wisi Caps i Scroll mruga

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Sty 2004, 10:43:12 CET

Dnia niedziela 11 styczeń 2004 09:35, Michał Raś napisał:
> Jak w temacie co zrobić z takim fantem.
> To mi sie zdaza roznie raz godzina raz 8 godzin ale sie pojawia
> (pod windowswm tego nie bylo)
To oznacza zwis kernela i kernel panic. Nic się nie wyświetla bo jesteś, jak
się domyślam, w X-ach. Sprawdź sprzęt, czy jest na pewno dobry (argument
"pod windowsem tego nie było" absolutnie o niczym nie świadczy), czyli
pamięć, dysk, czy się nie przegrzewa, itp. Ja włąśnie u siebie testowo
obniżyłem zegar, bo komp jest strasznie niestabilny i nie wiem, czy się nie
przegrzewa, bo pamięć dobra a dysk sprawedzałem.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498