komp wisi Caps i Scroll mruga

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Sty 2004, 11:16:11 CET

Dnia niedziela 11 styczeń 2004 11:00, Michał Raś napisał:
[...]
> tylko ze ja nie mam tego podkreconego dziala tak jak ma dzialac Duron750.
Ja też nie mam podkręconego. A się wywraca. Ustawiłem na mniej i właśnie
kompiluję dla testu kernel. Zobaczymy, czy przejdzie.

> zgadza sie pod X byłem. ale zdazalo sie tez i bez X i wtedy bylo
> kernelpanik tylko ze zadna praca nie byla zazucona komp stal i zwisł.
No to ja bym stawiał jednak na pamięć. Może jakaś karta, którą masz w kompie
dodatkowo bruździ. Jeśli masz możliwość, powyjmuj wszystko oprócz
niezbędznych i wtedy spraedź. U mnie wszystkie sloty są zajęte. Czasem
podejrzewam, że mu prądu po prostu brakuje (nie wyrabia zasilanie) ale
muszę to wszystko mieć włożone, bo jest potrzebne.

> jak sprawdzic pamiec, dysk i co tam jeszcze by wyłowic winowajce.
Pamięć - polecam memtest86, jest w dystrybucji. Co do reszty - sam bym
chciał wiedzieć.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498