komp wisi Caps i Scroll mruga

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Sty 2004, 11:26:51 CET

Dnia niedziela 11 styczeń 2004 11:17, Marcin Rachwał napisał:
[...]
> Uhm, dobry test, jakby co to popraw mprime'm (prime95). Jak się nie
> wywali po godzinie, to masz stabilny system.

Zawsze używam kompilacji kernela jako testu. Na szczęście ten komputer nie
musi być super wydajny. Robi mi za bramkę do netu i telewizor (karta TV
inside). Więc jak się nie wyróci na 475MHz, to te 5% sobie spokojnie
podaruję. A tego mprime'a to nie testowałem, ale spróbuję. Dzięki.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498