Odp: witamy nowych użytkowników na liście pld-u sers-pl

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 11 Sty 2004, 22:58:26 CET

Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Szymon 'trasher' K, wystukała:

dopiero wróciłem do chałupki i rzeczywiście - a to badziewie :/ musze
poszukać czegoś innego - sorka za rozbicie :) (a sie zastanawialem co
sie z moim mailem stalo :> )

> pozdrawiam

marcin panic: no known error
marcin: imposible state - shutting down in -5s.