ac i nowy uzytkownik

Fighter For Future qrwamaca w go2.pl
Pon, 12 Sty 2004, 01:44:29 CET

Siemanko!

    Meczyl mnie troche brak uzupelniania tabem w domyslnym dla roota
/bin/sh, wiec zamienilem na /bin/bash

    Niestety nie dalo sie juz zalogowac.

    Jak przywrocilem sh postanowilem zalozyc nowego uzytkownika, zeby
sprawdzic sprawe. Tym razem od razu bylo /bin/bash w /etc/passwd
wpisane, tyle ze logowanie tez nie bylo mozliwe.

    Tylko ja tak mam ?
    Wczoraj instalowalem ac 2.0 alpha 2, ale nadal nic mi nie dziala.
Uruchomilem tylko xfce - a xfce4, gnome, kde, php i kilka innych sie
wywalaja z powodu braku czegos lub zwisu. To moje pierwsze starcia z
PLD, wiec moze cos zle robie.

Narka.
--
<sb> o http://www.fighter.w.pl o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o