terminal na rs

Fighter For Future qrwamaca w go2.pl
Wto, 13 Sty 2004, 17:45:27 CET

Siemak! Pepe
  12.01.04 dostalem od ciebie leta na temat Re: terminal na rs

> Coś źle googlowałeś :-)

> AS31 - Assembler
> SDCC - Kompilator C
> Yasmin - Symulator

    Niestety zarowno AS31 jak i podany wczesniej przez kogos asm51-0.3
nie spelniaja swego zadania. nie potrafia zasemblowac niezbyt zlozonego
kodu.

    Yasminowi sie zaraz przyjze, moze da rady...

    Ale nawet jak juz uda mi sie otrzymac wynikowy kod, nie wiem jak go
przeslac do mikrokontrolera podlaczonego przez RS. tzn. jakim
programem.

Narka!
--
<sb> o http://www.fighter.w.pl o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o