Poldek i dwa czytniki

Fighter For Future qrwamaca w go2.pl
Pon, 12 Sty 2004, 20:52:29 CET

Siemanko!

    Czy jest mozliwosc zmusic vfjugglera do uzywania dwoch czytnikow cd?

    Mam teraz cos takiego w configu .poldekrc

... tu wywolanie jugglera ...

*s*ource cd1 = cdrom://ac-cd1/...
prefix cd1 = cdrom://ac-cd1/...

*s*ource cd2 = cdrom://ac-cd1/...
prefix cd2 = cdrom://ac-cd2/..

*s*ource cd3 = cdrom://ac-cd1/...
prefix cd3 = cdrom://ac-cd3/...

    Ale czasami podczas instalowania jednego badz kilku pakietow musze
te trzy plyty zmieniac nawet piec razy. Czy dalo by sie ustawic zeby np
cd1 i cd3 byla w jednym czytniku, a cd2 w drugim ?

    Nie udalo mi sie tego znalesc w manie. nie bardzo wiem co oznacza
'cdrom://'

    czytnik 1 jest montowany w /cdrom a drugi w /mnt/cdrom

Narka.
--
<sb> o http://www.fighter.w.pl o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o
<sb> AmigaOS 3.9 &  Linux USER