Windows+Linux+Linux na jednym dysku

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 13 Sty 2004, 10:07:10 CET

> to mozna,
takie pytanie mozna czy jest dobrze - zalezy mi na stabilnym systemie. Z
tego co sie dowiedzialem to partycja /boot jest wgrywana podczas startu,
wiec teoretycznie nie potrzeba zeby byla osobna dla kazdego systemu - ale
sie moze myle??

pewnie zapomnialem o tym ze musi powstac partycja rozszerzona ktora ma
dodatkowy nr,
w takim razie zmodyfikuje to do:
hda1 - vfat - pod windowsa 98
hda2 - ext2  /boot
hda3 - partycja rozszerzona
hda4 - swap swap
hda5 - ext3 /            # pod linuxa PLD1.0
hda6 - ext3 /            # pod linuxa PLD2.0
teraz to powinno juz przejsc