OT: dziwny plik, moze włam :), a moze i nie

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 13 Sty 2004, 10:39:04 CET

W liście z wto, 13-01-2004, godz. 10:07, Tomasz Buziak [uho] pisze:

> nie ma shelli na tym kompie, ale z php byla taka mozliwosc

wow, z tego co wiem to hlds tez jest odpalany z shella to nie jest
binarka. Jestem w szoku !!!!!!!!!!!! Nigdy nie widzialem kompa bez
chocby jednego shella.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>