OT: dziwny plik, moze włam :), a moze i nie

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 13 Sty 2004, 11:45:24 CET

W liście z wto, 13-01-2004, godz. 11:34, Tomasz Buziak [uho] pisze:

> chodzilo mi o to ze usery nie maja shelli, oprocz tego ktory byl przeznaczony na
> gamez

Jesli nie musisz zaberz userowi http, czy nobody czy jak mu tam
uruchamianie /bin/sh i podobnych.

Jesli user z ktorego chodzi www ma prawo uruchamiania /bin/sh to jaki
problem  miec shella ?

Problemem jest to ze jesli niezalatales dziury w kernelu, dziury o
ktorej wiadomo od 2 miesiecy prawie to mogli sie sie wlamac.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>