Clamav i postfix

Wto, 13 Sty 2004, 11:24:05 CET

On Monday 12 of January 2004 16:41, Stacho Pal wrote:

> Wydaje się działać.
> Pid nie powinien być w '/var/run/amavisd'

A czemu nie jako /var/run/amavisd.pid ?
A lock  /var/lock/amavisd.lock ?
Prawa wyglądaja na OK, a /var/run/amavisd wydaję się nie być używany... chyba
że w nim mają być pliki tymczasowe które aktualnie są w /var/spool/amavis.

> zamiast '/var/spool/amavis/runtime'?
> Natomiast na ftp-ie ciągle mamy: amavisd-new-20030314-3
> Z innych rzeczy przyznam że /etc/amavisd.conf 'trochę' mi zamieszał,
> poprawiać tam >coś< czy do defaultowego działania może zostać jak jest?

Nie rozumiem ?

> O ile moja (nie najlepsza) pamięć mnie nie myli był też plan 'podpięcia'
> amavisd-new 'automagicznie' do postfixa, czy może się mylę?

Dodałem kiedyś TODO z zakomentowaną sekcje do configa postfixa aby działał z
amavisem po odkomentowaniu tego .. ale chyba jeszcze nikt tego nie dodał ...

--
Mateusz Korniak