Ra updates/2.4/i686 i pci-database - 1 niespełniona zależność.

panta_rei panta_rei w o2.pl
Wto, 13 Sty 2004, 20:02:17 CET

Dnia wto 13. stycznia 2004 19:37, Wojciech Potaczek napisał:
> Witam serdecznie,
>
> Próbowałem zrobić aktualizacje z 2.4 a tu niespełniona zależność:
> Skąd to wziąć?

> błąd: geninitrd-3075-1: nie znaleziono wymaganego pci-database >=
> błąd: 1 niespełniona zależność

A poldek --upa było?? sporo sie ostatnio dzieje

Sławomir Frąc- Braniewo     LRU #271189      *Polska Grupa Freesco*

Liczba zmian w płucach palaczy przyzakładowych kotłowni jest wprost
proporcjonalna do ilości przyzakładowych kotłowni.
                                                  II Prawo Kaduka