Planetka WL-8305 a pld

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 15 Sty 2004, 19:54:54 CET

On Thu, 15 Jan 2004, pbern w pbern.biz wrote:

> u mnie bx + 128 + cel300a == zero zwiechow po kilku dniach walki z karta
> przerwaniami itd.... bo dziwne to bylo ze w niektorych portach sie karta
> wieszala.. a w innnych nie.
Jaka masz konfiguracje (WLAN?)

Mysle o postawieniu bridge'a:
- odbior sygnalu jedna radiowka
- rozsyl drugą radiowką
- ethernet do sieci lokalnej
Calosc najlepiej jako bridge (przezroczyste), ale w sumie jako router
moze tez chodzic.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Kobieta jest mądra, gdy się pyta
    http://yaro.perfect.net.pl/    |   swojego męża o zdanie, głupia -
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |  gdy się do tego zdania stosuje."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |             Batte Davis