[Ac] arts + SBLive

Śro, 14 Sty 2004, 02:24:28 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Maciej Paszta, wystukała:

>No właśnie ALSA nie używam (emu10k1 się dobrze sprawuje :)
>Tak tylko pytam z ciekawości bo mi te przeszkadzajki nie są potrzebne...
>
>pozdrawiam

KDE chyba może - ustawiałeś oss w centrum sterowania?
Chociaż nie jestem pewien - arts-kde to składowa kde do dźwięku i bez
arts "core" nie pójdzie.
A skoro "...mi te przeszkadzajki nie są potrzebne...",
to po co ci "...KDE... ...potrafi tych swoich Powiadomień systemowych
przekazać do karty..."?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org