Windows+Linux+Linux na jednym dysku

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Śro, 14 Sty 2004, 10:06:24 CET

> Możesz zrobić tak, na jednej partycji normalnie instalujesz jednego
> linuxa, następnie na drugiej drugiego, kopiujesz katalog /boot na
> pierwszą partycje pod inną nazwą, uzupełniasz lilo.conf, uruchamiasz
> lilo z pierwszego linuxa i powinno być ok. Poniżej przykład mojego
> lilo.conf z hda7 mogę uruchamiać linuxa z hda1 lub hda7, na hda7 mam
> katalogi /boot dla systemu z hda7 i boot-RA dla systemu z hda1.
> Oczywiście możesz utworzyć osobną partycję boot ale i tak warto utworzyć
> podkatalogi dla zachowania porządku i ułatwienia sobie życia :

Witam
Za pozno mi napisales juz zrobilem to na 1 partycji /boot - oba systemy -
tylko jest taki problem ze po zrobieniu upgrade systemu musze recznie
zmieniac lilo.conf na wlasciwe dopisujac vmlinuz-2.4.19-2.8 i
initrd-2.4.19-2.8.gz i dla drugiego systemu vmlinuz-2.4.20-0.3 i
initrd-2.4.20-0.3
i wszystko jest razem w katalogu boot. Usunalem pliki dowiazan vmlinuz i
initrd i teraz dziala. Ale juz nie zmieniam bo szkoda czasu - najwazniejsze
ze dziala i dziala stabilnie.
lilo.conf mam podobnie skonfigurowane jak Twoje (bez grafik vga..) i dziala.
W skrocie wyglada tak

dev/hda6
label = PLD_2.0
dev/hda5
label = PLD_1.0
/dev/hda1
label = Win98
/dev/hdb1
label = WinXP

zauwazylem (dla tych co maja pojawiajace sie ciagle napisy L01 01 01 01 lub
L02 02 02 02 lub L99 99 99 99 99), ze jesli 1 dysk jest maly na /boot np 10
i 20 MB to na wiekszosci sprzetow i686 musi byc opcja linear w lilo.conf -
jesli dysk pierwszy /hda1 jest duzy np pod Winda to musi byc lba32 - inaczej
nie ruszy

cztery systemy i wiele mozliwosci. Teraz walcze dalej - za dlugo spedzilem
instalujac systemy - teraz czas na zabawe.
Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za rady - jestem wdzieczny bez Was niewiele
bym zdzialal.

iwi