statystyka ruchu

Paweł Żurowski pzurowski w post.pl
Śro, 14 Sty 2004, 12:17:14 CET

W liście z śro, 14-01-2004, godz. 11:58, Ireneusz Indyk pisze:

> Witam.
> lstat dziala tylko w Xwindow - czy jest mozliwe uruchomienie go zdalnie??
> mam serwer z zainstalowanym pakietem lstat

lstat zasadniczo wymaga serwera WWW i perla. A skoro jest zainstalowany,
to tylko go nalezy skonfigurowac (sudo $EDITOR /etc/lstat/config) i
uruchomic (sudo /etc/rc.d/init.d/lstat start). Nastepnie przegladarka
internetowa wejsc na odpowiednia strone... wiecej szczegolow szukaj w
file:///usr/share/doc/lstat-2.2/pl/index.html

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski