statystyka ruchu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 14 Sty 2004, 12:20:02 CET

Dnia śro 14. styczeń 2004 11:58, Ireneusz Indyk napisał:

> Witam.
> lstat dziala tylko w Xwindow - czy jest mozliwe uruchomienie go zdalnie??
> mam serwer z zainstalowanym pakietem lstat
> poniewaz nie mge na nim wystartowac xwindow (jakies bledy z grafika i z
> myszka i nie moge sobie z tym poradzic)
> czy jest mozliwosc odczytywania na innym komputerze w sieci lokalnej??
> Jak sie do tego zabrac??
Masz na serwerku na pewno sshd. Włącz mu możliwość forwardowania X-ów (opcja
X11Forwarding yes w /etc/sshd/sshd_config) i zrestartuj. Potem z dowolnej
maszynki z X-ami logujesz się na serwerku przez ssh z opcją -X i po prostu
odpalasz lstat. I koniec. Zazwyczaj działa (mi tylko xawtv nie chciało tak
działać, dla odmiany xine filmy odtwarza).

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498