Windows+Linux+Linux na jednym dysku

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Śro, 14 Sty 2004, 12:34:12 CET

> Użyj gruba, a nie będziesz miał tych problemów.

moze masz racje - ale nad lilo spedzilem duzo czasu i juz mniej wiecej wiem
o co chodzi w konfiguracji. Gruba za zadne skarby nie moglem ruszyc a man
angielski niewiele mi mowi. Nie znalazlem tez zadnej strony z opisem krok po
kroku odpalenia gruba. (ale nie szukalem za dlugo - dalem sobie spokoj z
tym - moze kiedys znajde wiecej czasu)
Teraz pora na X a lilo niech sobie na razie dziala.
iwi