OT: rtl8180l v1.5

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 14 Sty 2004, 23:52:00 CET

Dnia środa 14 styczeń 2004 18:16, Tomasz Buziak [uho] napisał:

> tez probowalem ale na waniliowym 2.4.24 + ac tez mam memory faulta

Ale sprawdzałeś, z jakimi parametrami kompiluje się ten kernel? Bo może
trzeba ręcznie grzebnąć w jakimś makefile'u i porawić parametry
optymalizacji np. na takie same jak w RH.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498