[Ac] po raz kolejny pytam...

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 15 Sty 2004, 09:36:30 CET

> O co chodzi z libjasper:
> jasper-1.700.2-2 zostanie zastąpiony przez jasper-1.700.5-2
> błąd: libjasper-1.700.so.2 jest wymagany przez kdelibs-3.1.94.040110-1
>
> Mam starą bibliotekę (nie ma tej wersji już na ftp), ale nowe
> instalacje KDE krzyczą o brak so.2...

>bo są z nią linkowane ?
>zrób nodeps update i przebuduj cale kde na tym a zapewne będziesz miał

mam ten sam problem - w sobote instalowalem i bylo wszystko OK, ale
zmieniajac rozklad partycji na dysku przeinstalowalem od nowa i teraz
krzyczy o libjasper*
co to dokladnie znaczy: zrób nodeps update i przebuduj cale kde na tym a
zapewne będziesz miał
od czego zaczac? nie brzmi to za prosto
iwi