Planetka WL-8305 a pld

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 15 Sty 2004, 09:37:01 CET

czy jest jakas grupa dyskusyjna o sieciach bezprzewodowych ale ktora mozna
pisac poprzez maila

na szczecie nie musi to byc point <-> multipoint

skoro mozna puscic siec point <-> point to mi pasuje - kupie 2 karty -
podlacze 1 osobe i bedzie hulalo.
Jesli bedzie potem chcial sie ktos dolaczyc (raczej nie przewiduje) to
wyciagne karte z serwera i dam tej osobie a sobie sobie kupie Acces Pointa.
Ale zastanawiam sie czy bedzie dzialal ARP (podzial rowny pasma) na tych
serwerze dla uzytkownikow. Bo w czasie konfiguracji nie moge podac 3
interfejsow wiec ktorys bede musial pominac.
mam w tej chwili:
eth0 - karta radiowa - dostep do sieci
eth1 - do sieci lokalnej
a cce dolozyc
eth2 - karta wireless -

czy czasem nie bedzie problemu ze serwer poprzez wireless nie bedzie
respektowal rownego podzialu pasma - o ile ta karta bedzie miala jakis nr IP
to jeszcze bedzie dzialalo - ale jesliby poprzez Accespointa podlaczyc 2
osoby to te 2 osoby juz nie beda mialy podzialu rownego (chyba ze mozna to
jakos w AccesPoincie zaprogramowac)
iwi