XFree86-DPS

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 15 Sty 2004, 14:07:29 CET

On Thu, 15 Jan 2004, Ireneusz Indyk wrote:

> Witam
> Znalazlem cos takiego - pisze ze to jest niezalezny od urzadzenia
> poscriptowy sposob wyswietlania na monitorze.
> Rozumie to tak ze w przypadku zainstalowania czegos takiego nie bedzie
> rozpoznawal karty graficznej (bedzie mu obojetne jaka karte graficzna ma) -

To nie tak :) to nie jest driver do dowolnej karty graficznej, tylko (o
ile dobrze rozumiem) jakiś sposób wyświetlania postscriptu niezależny od
hm.. urządzenia? (nie za bardzo jestem sobie to w stanie wyobrazić.. może
od rozdzielczości czy innych parametrów). Tak czy inaczej musi być
zainstalowany jakiś sprawny driver odpowiedzialny za wyświetlanie pixeli :)

> i moze ruszy z moja karta WDC

Jeżeli chodzi o takie "uniwersalne" drivery to spróbuj vga albo vesa.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :