[AC] Stacja robocza

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 16 Sty 2004, 10:53:55 CET

Witam

Zainstalowalem sobie w domu PLD... planuje wrzucic mu jakis menager okien.
Mam Cel 333Mhz podkreconego na 500Mhz
512RAM
GeForce 2GTS
I nie wiem jaki menager okien sobie zainstalowac, mysle nad fluxbox, albo
jakims icewm, bo KDE i Gnome to chyba za ciezkie dla mojego kompa.

W sumie ja tam nie mam za duzych wymagan, chcialbym tylko bym mogl spokojnie
filmy ogladac, czasami z jakiegos OpenOffice skorzystac i oczywiscie by
dzialal Kmail i Opera.

No to teraz konkretne pytania:
1. Jaki menager okien ?? fluxbox bedzie dobry ??
2. Mam 2 komputery z PLD, jeden 2xPII266Mhz, drugi to ten wyzej wspomniany.
Czy moge na tym PII266Mhz budowac pakiety dla tego Celerona ?? Czy nie bedzie
z tym problemow ze cos nie dziala ?? Czy dla tej maszyny 2xPII266Mhz nie
bedzie szkodliwe, gdy doinstaluje mu sie kupe roznych pakietow *devel
potrzebnych do zbudowania jakiegos tam innego pakietu.
3. Chcialbym sobie odpalic xmms, na tym moim "domowym" PLD, ale chcialbym
takze miec jakis timer ktory by mi np. o 23:00 wylaczyl komputer. Chodzi o
to, bym sobie do snu puscil jakas muzyczke... a jak zasne to niech sie
komputer wylaczy, Czy pozostaje mi tylko # shutdown -h -t 3600 ??

Aha, bede mial jeszcze jedno pytanie jesli chodzi o shorewall i syslog-ng, ale
jeszcze sam sie z tym pomecze, jak sie nie uda to dopiero sie odezwe :-)

Pozdrawiam
Pawel