java-juz wymiekam Rozwiazanie

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 17 Sty 2004, 22:53:39 CET

17 stycznia 2004 (22:48:02) Boski Cinek napisal:
BC> Przeciez powiedzialem na poczatku, ze pod MozillaPL i konquerorem (tym
BC> razem z oficjalnych paczek-KDE 3.1.4) probowalem. Przejde na AC jak
BC> bede mial czas (teraz moja pierwsza w zyciu sesja, wiec mam w plecy
BC> troche).

W sumie racja - powiedziałeś... ale w temacie maila miałeś PLD Ra, a
jak doinstalowujesz pakiety spoza dystrybucji, to już nie do końca
masz PLD Ra, tylko PLD Ra + Boski Cinek Pack ;-).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (