Ra trashpack

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 18 Sty 2004, 03:14:43 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/18/2004
01:41 AM:
>   Uprzejmie informuję, że pod adresem:
>   http://void.univ.gda.pl/~trasher/PLD/trashpack/i586/
>   wystawiony jest do publicznego oglądania Pack dla Ra1.1,
>   a w nim m.in. sunowska java i kernel 2.4.20-12.
>
>   Są to zasoby własne i niesupportowane.
>
>   Jednocześnie informuję, że zasoby dostępne pod adresem:
>   http://void.univ.gda.pl/~trasher/PLD/Ra+2.4.20-11/i586/
>   w najbliższym czasie odejdą w niepamięć

Jak chcesz to moge ci do tego dorzucic Mozille Firebird 0.7 budowana
na Ra 1.1 i gcc 2.95, dzieki czemu obsluguje jave-sam nie mam gdzie
wystawic. Mam juz zbudowana wersje dla GTK+2, a teraz na noc puscilem
na GTK+1-rano powinna byc. Chwile sie z tym mordowalem, ale pieknie
juz dziala.

--
Amen