Skrytp - co robie zle

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 16 Sty 2004, 12:10:50 CET

> To nie to. CVSROOT się eksportuje, ale w powłoce potomnej.
>
> Spróbuj wykonać skrypt w tej samej powłoce:
>
> . ./cvsexport
skrypt wykonuje z katalogu uzytkownika tak jak wykonywalem samo polecenie.
Ale nie za kadzym razem chce mi sie wpisywac cala komende a po kazdym nowym
logowaniu sie poprzez ssh w zmiennych nie istnieje.

ale to nie koniec. To samo jest jesli zrobie inny skrypt
#!/bin/bash
/etc/rc.d/init.d/airo restart

to tez wykonanie ./airo z katalogu w ktorym jest skrypt nie dziala.
Probowalem tez z cudzyslowiami i nic
iwi