Skrytp - co robie zle

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 16 Sty 2004, 12:24:52 CET

On Fri, 16 Jan 2004, Ireneusz Indyk wrote:

> nie
> to nie to - nie dziala
>
> o co chodzi z tym skryptem
> #!/bin/sh jest i tak pomijane bo jest zahaszowane

tak, chociaż na podstawie tej linijki kernel wie że to jest skrypt
do uruchomienia przez /bin/sh

> export CVSROOT=":pserver itd     jest zwykla komenda ktora ma wykonac - a
> moze trzeba dac exec z przodu??

i to _działa_, tylko że ta zmienna ustawia się w tym nowo wywołanym
/bin/sh. Gdybyś do tego skryptu dopisał
echo $CVSROOT
to zobaczyłbyś, że jest ustawiona. Ale zmienne środowiskowe nie są wspólne
dla wszystkich procesów, są tylko dziedziczone przez procesy potomne.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :