[AC] Stacja robocza

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 16 Sty 2004, 14:11:54 CET

Użytkownik Pawel Koska napisał:
> To chyba bede musial posprawdzac Gnome, KDE i ten XFCE4, jak beda za wolne to
> sprawdze Fluxbox.
Najlepsza metoda na wybranie ulubionego srodowiska pracy :)  Obejrzyj takze
inne WM (Afterstep, IceWM, ...).

> A co zamiast OpenOffice ?
> koffice ?
Tutaj niestety duzego wyboru nie ma. Jesli piszesz dokumenty rzadko i
chcesz zeby ladnie wygladaly naucz sie TeXa lub LaTeXa. Jesli chcesz
miec mozliwosc odczytu/zapisu formatu Worda, sensowny jest tylko
OpenOffice. Arkuszy kalkulacyjnych jest kilka, chociazby Gnumeric.

> A Mail ? Chyba opera cos miala, nigdy nie korzystalem, ale chyba sprawdze. A
> jakies inne graficzne alternatywy ?
Thunderbird? Dziala ladnie, choc tez troche kobylaste. Evolution, chodzi tez
niezgorzej lecz ma problemy z duzymi zalacznikami. Ogolnie jest kilka
roznych
graficznych klientow poczty, kazdy jednak ma jakies wady.

> A to ciekawe, bede musial sprawdzic :)
zainteresuj sie takze programem zinf. W linii polecen odpala sie go z
parameterem '-ui zinfcmd'. Mpg123 niestety nie radzi sobie z niektorymi
plikami.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+