Skrytp - co robie zle

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 16 Sty 2004, 16:00:19 CET

16 stycznia 2004 (11:50:36) Ireneusz Indyk napisal:

II> Witam
II> chcialem napisac skrypt ktory wykona prosta komende a on ciagle nie dziala -
II> mianowicie zeby podczas budowania paczek nie za kazdym razem podawac zmienna
II> CVSROOT utworzylem plik cvsexport ktoremu nadalem prawo wykonywania i
II> wpisalem do niego
II> #!/bin/sh
II> export CVSROOT=":pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot"

II> po wykonaniu ./cvsexport powinien wykonac ten skrypt, ale sprawdzalem i ta
II> zmienna nie dodala sie - gdzie jest blad??
II> iwi

Zamiast zastanawiać się czemu nie działa powiem jedno - to jest w
ogóle nie potrzebne. Ustawiasz CVSROOT tylko raz i robisz
cvs co SPECS
cvs co SOURCES
i już nigdy więcej nie musisz tego ustawiać, bo w SPECS i SOURCES ma
katalog CVS, w którym pamiętany jest m.in. CVSROOT.

Ja jako podręcznik do cvsa polecam slack2pld - wygoogluj.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (