PLD Ra i Java-juz wymiekam

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 17 Sty 2004, 11:18:38 CET

Dnia piątek 16 styczeń 2004 23:20, Boski Cinek napisał:

> Tak glupio spytam-na PLD 1.1?? Czy moze na AC, bo ja mam Ra. I
> chcialbym jakos odpalic ta sunowska jave nie koniecznie bawiac sie w
> paczkowanie.

Masz ściągniętą jave i dla Ciebie taki problem z paczkowaniem?
Już nie przesadzaj.
Po to instalowałeś PLD, żeby nie kombinować z instalacją czegoś.
Zapaczkuj to wszystko się przygotuje samo do instalacji.
Ktoś się namęczył i przygotował to abyś ty się nie męczył i zainstalował
z paczki sie bez problemu.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |