PLD Ra i Java-juz wymiekam

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 17 Sty 2004, 11:54:01 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/17/2004
11:18 AM:
> Masz ściągniętą jave i dla Ciebie taki problem z paczkowaniem?
> Już nie przesadzaj.
> Po to instalowałeś PLD, żeby nie kombinować z instalacją czegoś.
> Zapaczkuj to wszystko się przygotuje samo do instalacji.
> Ktoś się namęczył i przygotował to abyś ty się nie męczył i zainstalował
> z paczki sie bez problemu.
>
> Pozdrawiam

Taa-wlasnie wczoraj sobie zbudowalem jave-blackdown i przy probie
instalacji wywala mi niespelnione zaleznosci (gcc 3.2, libstdc++ 3.2).
Takze pewnie z sunowska bedzie to samo. Chcialbym wiedziec czy ktos
odpalil Jave na Ra i ew. moglby powiedziec jak to zrobil.

--
Amen