PLD Ra i Java-juz wymiekam

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 17 Sty 2004, 12:05:02 CET

Dnia sobota 17 styczeń 2004 11:54, Boski Cinek napisał:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/17/2004
To chyba ty musisz się teraz pomodlić...

> Taa-wlasnie wczoraj sobie zbudowalem jave-blackdown i przy probie
> instalacji wywala mi niespelnione zaleznosci (gcc 3.2, libstdc++
> 3.2). Takze pewnie z sunowska bedzie to samo. Chcialbym wiedziec czy
> ktos odpalil Jave na Ra i ew. moglby powiedziec jak to zrobil.

To najpierw się zastanów co robisz i co ściągasz...
Po co tobie java zbudowana z gcc 3.2 jak masz w Ra 2.95?!?
Ściągnij taką jaka jest Tobie potrzebna i wtedy buduj i instaluj...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |