PLD Ra i Java-juz wymiekam

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 17 Sty 2004, 12:43:59 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/17/2004
12:05 PM:

> To najpierw się zastanów co robisz i co ściągasz...
> Po co tobie java zbudowana z gcc 3.2 jak masz w Ra 2.95?!?
> Ściągnij taką jaka jest Tobie potrzebna i wtedy buduj i instaluj...
>
> Pozdrawiam

Mialem Jave sciagnieta z www.sun.java.com. Nie widzialem tam roznych
wersji, wiec sciagnalem to co bylo. Wrzucilem wlasnie na buildera
sunowska jave ze SPECa z PLDowego CVSa. Zobaczymy jak bedzie.
BTW: A powiedz mi gdzie znajde jave na gcc 2.95.

--
Amen