PLD Ra i Java-juz wymiekam

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 17 Sty 2004, 18:44:10 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/17/2004
05:46 PM:
> Znam proste rozwiązanie... Windows :P.

Nie jestem zainteresowany. Wole niedzialajaca jave i dzialajacy dobrze
komputer niz na odwrot :P.

> Walcz chłopie, googluj i nie daj się. Więcej próbuj i rzadziej proś o
> pomoc.

Kiepska rada:(. Juz doszedlem do tego, ze konqueror na pluginie do ns4
otworzyl mi konsole javy na stronie czat.onet.pl, ale sam czat sie nie
zaladowal:(, a nawet jesliby sie zaladowal, to ja chce kurnik, a nie
jakies durne pogadanki:-).
BTW: chyba nie prosze jakos specjalnie czesto o pomoc??

--
Amen