obrazy iso AC i pcmcia

Piotr Skwarna spider.apd w poczta.fm
Nie, 18 Sty 2004, 13:07:44 CET

On Sun, 18 Jan 2004 11:28:55 +0100
Maciej Paszta <paszczi w go2.pl> wrote:

> KTorego obrazu powinienem uzyc, zeby moc skorzystac z siecowki i cd na
> pcmcia??? W mini iso nie ma(a przynajmniej nie wiem jak korzystac), a nie
> chcialbym, zeby po sciagnieciu CD1 okazalo sie, ze tam tez ne ma obslugi
> pcmcia......

Sieć. Jeśli dysponujesz dobry połączeniem internetowym, możesz zainstalować PLD bezpośrednio z sieci. Wszystko co musisz zrobić to sciągnąć obraz dyskietki i zrobic botowalną dyskietke.

Obrazy dostępne są na FTP, w katalogu /current/[arch]/PLD/images. Wystarczy że pobierzesz plik bootdisc_net.img (w przypadku zwykłych kart sieciowych ISA lub PCI), lub w przypadku jeśli chcesz użyć PCMCIA NIC pobierz obraz bootdisk_pcmcia.img. Bootdisk PCMCIA wymaga także obrazu addons1.img, który zawiera inne dodatki i steroniki niskiego poziomu

--
  +SzLUUG +PLUG		http://www.linux.pl
  RLU 301329			mailto:spider(at)linux.pl