apm/acpi w kernelu 2.4.21

Irek-Excellent ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pon, 19 Sty 2004, 18:16:15 CET

probowalem ale nie daje rezultatow
wpisalem
append="acpi=off" do /etc/lilo.conf i wykonalem lilo
modprobe apm do /etc/modules
i niestety nic nie pomoglo. Podczas startu pojawia sie komunikat ze nie moze
zaladowac jakiegos modulu - pewnie tego apm ale nie podaje nazwy modulu
ktorego nie moze zaladowac - gdzie sprawdzic w logach ktorego modulu nie
zaladowal - przegladalem wszystkie logi w /var/log i nie znalazlem tam
takiej informacji. Wypisuje tylko co robi ale nie pisze z jakim rezultatem a
i nic nie pisze ze ladowal moduly
> ja jesazcze proponuje w BIOSIE wylaczyc acpi
> mi to pomoglo
mi niestety nie

>Tak kombinowałem bo nie mam nic w bios-ie co mogło by wyłączyć acpi...
ja tez nie mam mozliwosci wylaczyc acpi - plyta ASUS P3BF
a przeszkadza bardzo ze nie moze sie sam wylaczyc.
PLD20 (AC) i 686

w PLD10 (RA) dziala bez problemow

iwi