Bind

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Pon, 19 Sty 2004, 22:32:09 CET

witam mam taki problem mam wykupioną domene i przedelegowaną na moje ip skonfigurowałem DNS-a wszystkie pliki sprawdziłem checkconf-em uruchamiam named-a później chce sprawdzić status i wyskakuje mi coś takiego"named dead but subsys locked" może mi ktoś pomóc. I jeszcze jedno ta domena była kiedyś przedelegowana na inny serwer DNS a mój jeszcze widocznie nei działa tak jak należy bo jak chce sprawdzić dig-iem to mi wyskakuje nadal że ta domena jest przekierowywana na ten stary DNS a nie na mój komputer ale to widocznie dlatego że mój jeszcze poprawnie nei działa czy może się mylę z góry dzieki za pomoc pozdrawiam Kosiek.