montowanie w live-cd

Irek-Excellent ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pon, 19 Sty 2004, 23:40:18 CET

> Uhmmm.... modprobe ide-disk?

moze to glupio abrzmi ale sprawdz cfdiskiem jakie masz partycje
cfdisk /dev/hd?             ? a lub b lub c lub d w przypadku dyskow IDE

jest fat 32 to powinien zadzialac automatycznie ale moze mylisz kolejnosc
dyskow
iwi