Dystrybucyjne 2.6

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 20 Sty 2004, 15:36:59 CET

On Tue, 20 Jan 2004, Maciej Paszta wrote:

> A gdzie lezy 2.6 dla athlona(procz farba.eu.org) bo w test go nie widze....

Na mojej domowej maszynie ....
Mam za slabe lacze zeby wypychac ....
Alew teraz skoro mam 7dni L4 to postaram sie wypchac.

Z pakietami okolo kernelowymi jest ciezko z tego powodu, ze najczesciej
wymagaja one zainstalowaego kernel-{headers/sources} z 2.6.X
a do tego to potrzebuje miec chroot'a .. [jak na ppc]
i duuuzo miejsca ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}