Dystrybucyjne 2.6

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 20 Sty 2004, 15:31:05 CET

Dnia wto 20. stycznia 2004 15:36, Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:

> Z pakietami okolo kernelowymi jest ciezko z tego powodu, ze najczesciej
> wymagaja one zainstalowaego kernel-{headers/sources} z 2.6.X
> a do tego to potrzebuje miec chroot'a .. [jak na ppc]
> i duuuzo miejsca ...

A sa plany wypuszczenia iso PLD AC z jadrem 2.6 ??
Ogolnie czy PLD "2.0" bedzie na kernelu 2.6 czy na 2.4 ?
Wlasnie nie wiem czym to sie rozni, pewnie jest duzo roznic, ale zastanawia
mnie to, czy ja jako zwykly, poczatkujacy uzytkownik linuksa odczuje jakies
zalety z przejscia na jadro 2.6

Aktualnie walcze ze specami i staram sie zbudowac kernel 2.6, iptables i inne
podobne pakiety, ale caly czas sie zastanawiam czy to jest warte zachodu.

Ps. Szybkiego powrotu do zdrowia...

Pawel