S-ATA i RAID 1

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 20 Sty 2004, 17:59:51 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 20 of
January 2004 16:59, Tomasz Buziak [uho] typed:

> ABIT IS7 - RAID Silicon Image - chipset i865PE

Jakieś szczegóły odpalania pod linuksem? Zauważyłem też, że Abit IC7-G jest
wyposażony w ten sam kontroler (SiI 3114), a wolałbym jednak i875.

Poza tym znalazłem w kernelu (2.4.21) obsługę chipsetu SiI 3112:
#v+
CONFIG_BLK_DEV_SIIMAGE:
This driver provides (U)DMA support for the SII3112 SATA controllers and for
the CMD/SI680 UDMA/DMA ATA controller.
#v-

Czy ktoś może powiedzieć, czy już jest driver dla 3114?
Za wszelkie info wielkie dzięki.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery