Problem z jajem 2.6

Czw, 22 Sty 2004, 20:22:55 CET

Dnia czw 22. stycznia 2004 09:45, Rafal Bisingier napisał:

> Bingo. To zadziałało, tylko teraz pytanie: jakie mogą być tego
> konsekwencje (to znaczy tego appenda)? Jest się czego bać, czy można to
> tak używać?
Nie wiem niestety - albo jajo źle współpracuje z niektórymi biosami albo te
biosy są walnięte w tej materii - napisz raport na lkml, może się ktoś
zainteresuje w końcu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux