[Ac] gg2 i tleenx2

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Wto, 20 Sty 2004, 22:56:20 CET

Dnia wto 20. stycznia 2004 21:54, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Grzegorz. Przejdź do folderu ~/.kde/Autostart
> Następnie przeciągnij doń z menu KDE skróty rzeczonych programów
> i jakich jeszcze zechcesz.

No kurdę, dzięki wielkie za podpowiedź.
Taki rzeczy to ja wiem...
Ale jest coś takiego jak "Menedżer sesji" w KDE i mógłby działać.
W Ra gnugadu ładnie integrowało się z "Tacką systemową" i ustawienie
w w/w "Menedżerze sesji" "Odtwórz wybraną z zachowanych sesji" oraz
zapisanie sesji w dogodnej dla mnie konfiguracji uruchomionych programów
bardzo mnię satysfakcjonowało.
A tu dupa...
Nie wiem czy to gg2 i tleenx2 są do bani czy kde nowe czy coś w ac nie tak...

Pozdrawiam
Grzehorz
Ze świeżutkiego i pachnącego nowością Ac :-)
P.S.
Sorry Wiesław. Oczywiście miało być na grupę...
Ale głupi ten kmail!
(r) (c) Obelix