Problem z jajem 2.6

Rafal Bisingier ravbc w polbox.com
Śro, 21 Sty 2004, 14:41:56 CET

Witam,

Ponieważ dawno niczego nie popsułem ;-) zapodałem sobie ostatnio testowo
jajo 2.6, no i się doczekałem. System na tym jajku nie chce się
podnieść. Wywala "Kernel panic: Attempted to kill init!"
Mój system to mieszanka AC/Nest, niemal dokładnie to co jest najświeższe
na FTPach. Wypróbowałem jaja: 2.6.0-1.11 (z AC/test), 2.6.1-1.1(Nest) i
przeze mnie zbudowane z HEAD 2.6.1-1.cset20040115_0622 Na wszystkich
objaw jest identyczny.
Ktoś ma jakis pomysł co to może być? Coś tak podejrzewam brak jakichś
modułów w initrd, ale nie bardzo wiem jakich...

Rafał Bisingier