Prosty skrypt

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 21 Sty 2004, 23:31:10 CET

Dnia Wednesday 21 of January 2004 23:21, Arkadiusz Chomicki napisał:

> musisz wyslac na koncu <br> wtey bedzie w przedladarce ww ok

No wiem. Kiedyś mialem swój serwis o pewnym klubie piłkarskim, a strone
pisałem w czystym html. Ale nie wpadłem na banalny pomysł, że mój plik
potraktuje jako html, mimo tego, że to się deklarowało.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

PLD Linux (Ac) na Linux 2.6.1