Neostrada - kompilacja driverów eagle

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Czw, 22 Sty 2004, 07:17:21 CET

Dnia Thursday 22 of January 2004 01:32, PLD Linux napisał:

> i to by był koniec mojej pracy... PLD AC (ten przed test0114...) jajo
> 2.4.21... co jeszcze potrzebne wam do rozwiązania? zapewne banalne
> rozwiazanie poprostu się nie znam az tak dobrze i bardzo źle sie z tym
> czuje:(

Akurat moduł dla 2.4.21 jest w głównym drzewku (o ile nie ma nowszej wersji),
więc można sobie ściągnąć. Pozatym możliwe, że jest na CD.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

PLD Linux (Ac) na Linux 2.6.1