OT: cache stron dynamicznych

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 22 Sty 2004, 12:55:11 CET

Witam!

    Sorki, za OT, ale może ktoś z Was może mi pomóc?

    Czy istnieje program proxy, który umożliwia cache stron generowanych
dynamicznie np. przez cgi? Chodzi mi o to, żeby postawić na serwerze,
gdzie jest apache proxy/cache, który w każdym przypadku zapyta się
apache o stronę, ale do klienta wyśle stronę tylko w przypadku, gdy ona
się zmieniła ... a kod 304 w przypadku, gdy ta wygenerowana strona jest
taka sama, jak u niego w cache ... U mnie problem stanowi kiepskie
połączenie między klientami, a serwerem i to rozwiązanie zmnijszyło by
ruch w sieci. Strony dynamiczne aż tak często się nie zmieniają ...
czasami raz na kilka dni.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski