OT: cache stron dynamicznych

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 22 Sty 2004, 13:22:56 CET

On Thu, Jan 22, 2004 at 12:55:11PM +0100, Robert Grabowski wrote:
> Witam!
>
>    Sorki, za OT, ale może ktoś z Was może mi pomóc?
>
>    Czy istnieje program proxy, który umożliwia cache stron generowanych
> dynamicznie np. przez cgi?

Każdy serwer HTTP proxy to potrafi. Tylko skrypty cgi/php itp. muszą się
z nim porozumieć. Niestety np. takie PHP jedyne co robi w tym kierunku
to wyłącza wszelkie cachowanie, a mało który programista myśli o tym
żeby je włączyć wtedy gdy jest sens. Warto poczytać specyfikację
HTTP/1.1 aby zrozumieć jak to powinno działać.

Pozdrowienia,
	Jacek