10_httpd.conf

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Czw, 22 Sty 2004, 13:40:46 CET

Cześć mam problem z serwerem apache a konkretnie z jego konfiguracją otóż:
1.kiedy pierwszy raz zainstalowałem i uruchomiłem apache-a strona się
normalnie załadowała i powiedzmy że wszystko działało
2. oczywiście co to nie ja zacząłem zmieniać coś w pliku 10_httpd.conf i
teraz za każdym razem indexuje mi katalog a nie wyświetla strony index.html
3.podmieniłem spowrotem plik oryginalny 10_httpd.conf i dalej mi indexował
katalog
4.wyinstalowałem wszystkie rpm-y apache które zainstalowałem pozbyłem się
(przynajmniej tak myśle) wszystkich plików i zainstalowałem ponownie
5.dalej mam indexowanie katalogu
6.jak już nawet po uruchomieniu pliku index.html przez ten zindexowany
ktalog uruchomie strone to strona stoi (użyta java w plikach strony) i nie
wyświetla zdjęć

Proszę o jakieś wskazówki, do maila dołączam mój plik httpd.conf.
Kosiek.