10_httpd.conf

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Czw, 22 Sty 2004, 14:54:00 CET

Dnia Thu, 22 Jan 2004 14:49:03 +0100
"Kosiek" <kosiek w histamina.czuby.net> napisałeś:

> Jeden problem z głowy dzięki a który moduł za jave odpowiada. Kosiek.

[..]

[..]
> http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

[..]
Aaaa!!! Nie dosc ,ze outlook, nie dosc ,ze odpisuje nad postem,
nie dosc ,ze nie wycina nie potrzebnego tekstu, nie dosc,
ze wcina mi sie w temat i robi smietnik z watkowania sylpheeda,
pomijajac juz odpowiadanie nie przez 'odpowiedz' a 'przeslij dalej'
to jeszcze zostawia sygnaturki i swoje i serwera! Na stos!

--
Pozdrowienia,           | ekg: 3333696
Łukasz Gandecki 'gozda' | http://pstryk.net